Persil

Пориньте разом із нами в історію Persil

На ринку з 1907 року

1907 - Persil — перший у Німеччині пральний засіб активної дії.

У 1907 році хіміки компанії Henkel зробили революцію в пранні. Вони поєднали силікат натрію з перборатом натрію, який під час кип’ятіння білизни вивільняє дрібні часточки кисню. На відміну від хлору, який використовували до цього, цей засіб не тільки мав ефект надзвичайно ніжного до тканини відбілювання без запаху. Він також усунув необхідність у терті, вертінні та шкрябанні білизни домогосподарками, що забирало багато зусиль і часу. Створено перший пральний засіб активної дії: Persil. Перше рекламне оголошення було надруковане 6 червня 1907 року в дюссельдорфській газеті. Тоді Persil з’явився в роздрібному продажу, упакований у коробки з тонкого картону з друкованою паперовою обгорткою, які виготовляли й наповнювали вручну.

1922 - Розпочинається рекламна кампанія Persil з Пані в білому.

Усі знають панянку, одягнену повністю в біле, з пачкою Persil у лівій руці. Вона виникла в студії берлінського художника Курта Хайлігенштедта (Kurt Heiligenstaedt), відомого карикатуриста. У 1922 році його запросили створити плакат для Persil. Пані в білому є не просто витвором його фантазії: це 18-річна подруга художника. Разом із нею Хайлігенштедт придбав білу сукню в модному магазині на Александерплаці та попросив її позувати з флорентійським капелюшком і пачкою порошку. З того часу результат цієї роботи прикрашає металеві рекламні щити, плакати, фронтони будинків і вуличні годинники. Упродовж багатьох десятиліть Пані в білому змінюється разом із модою, але лишається центральним образом реклами Persil.

1950 - The war is over, Persil is back.

Здається, саме цього всі чекали: варто було Persil знов з’явитися в магазинах після закінчення Другої світової війни, як 75 відсотків продукції було швидко розпродано. Для багатьох Persil означав повернення до нормального життя, до миру. Величезний банер над мостом через Рейн оголосив: «Persil знов надходить із Дюссельдорфа». Назву товару знов нагадують неонові вивіски, прапорці та плакати в усій Німеччині.  Формула засобу для прання змінилася лише трохи: були додані оптичні відбілювачі, які мали надати білизні ще чистішого білого кольору.

1959 - Persil 59 — найкращий Persil за всю попередню історію.

Перший синтетичний засіб для прання підвищеної інтенсивності також створений компанією Henkel. Відповідно до року його випуску цей засіб названий Persil 59. Новими інгредієнтами найкращого Persil за всю попередню історію стали синтетичні аніонні поверхнево-активні речовини, підсилювач піноутворення та свіжий аромат. Принаймні саме таку обіцянку давала споживачам реклама в ході широкої кампанії в друкованих засобах, на радіо й телебаченні. Уперше за презентацію бренда відповідало професійне рекламне агентство. На додаток до формули було також значно змінено упаковку Persil.

1970 - Persil 70 — безумовно «найкращий».

У 1970 році вперше з приголомшливим успіхом проведена рекламна кампанія «Наш найкращий засіб». З того часу неможливо уявити собі рекламу Persil без червоної стрічки, яка тепер регулярно прикрашає найкращий Persil своєї епохи. Persil 70 зі зміненим дизайном упаковки з’явився в магазинах не тільки Німеччини, але й майже всієї Європи.

1973 - Persil. На нього можна покластися.

З появою цього нового засобу Persil назва продукту на упаковці вже не супроводжується зазначенням року, як це зазвичай було раніше. Натомість у фірмовий стиль додано новий слоган, який залишиться зі споживачем надовго: «Persil. На нього можна покластися».

1986 - Persil без фосфатів — прогрес заради навколишнього середовища.

У 1980-х роках захист навколишнього середовища стає все актуальнішим питанням. У компанії Henkel ця справа має довгу історію: вже на початку 1950-х років були зроблені спроби дослідити біологічну розкладність поверхнево-активних речовин. У 1966 році народився дослідницький проект «Заміна фосфатів». Причиною було те, що як поверхнево-активні речовини, які вивільняють бруд із білизни, так і фосфати, які пом’якшують воду, забруднюють водойми.  Науковці успішно розробляють поверхнево-активні речовини, які мають усе кращу біорозкладність. А для фосфатів науковці навіть знайшли замінник: Zeolith A (Sasil®). Патент зареєстрований у 1973 році.

1987 - Рідкий Persil — альтернатива порошку.

Компанія Henkel знов розширяє свій асортимент Persil, на цей раз додавши продукт, який має зробити революцію в уже сформованій ніші ринку засобів для прання: рідкий Persil.

1999 - Persil Sensitive: для людей із чутливою шкірою.

Спеціально для людей, які мають чутливу шкіру або страждають від алергії, компанія Henkel у співробітництві з Німецькою асоціацією спеціалістів з алергії та астми (Deutscher Allergie- und Asthmabund e.V.) розробили засіб, який на додаток до звичної ефективності прання забезпечує дуже дбайливе ставлення до шкіри: Persil Sensitive.

2003 - Persil Color — «ефективне прання вже за температури 40° C».

Цього року Persil розробив новий засіб Persil Color, який уже за температури 40° C ефективно видаляє стійкі плями та водночас дбає про волокна, форму й колір ваших речей.

2006 - Persil з додаванням Silan.

Persil представляє поєднання чистоти, що сягає найглибших волокон, й особливого аромату та м’якості Silan — для унікального доброго самопочуття у свіжому одязі. Інноваційна версія Persil з «дотиком Silan» доповнює асортимент засобів для прання № 1 у Німеччині та забезпечує нове відчуття чистоти, м’якості та свіжості.

2007 - Persil виповнюється 100 років.

Persil святкує свій 100-річний ювілей і представляє на ринку новий сучасний дизайн та вдосконалені формули.

2008 - Persil GOLD із новою формулою ефективного прання в холодній воді.

Persil Gold відповідає найвищим вимогам до якості, які можна поставити засобу для прання. Він забезпечує сяючу чистоту та зберігає яскраві кольори вашого одягу навіть за дуже низьких температурах завдяки своїй формулі ефективного прання в холодній воді. До того ж ви заощаджуєте енергію та цим захищаєте навколишнє середовище.

2009 - Малий, потужний, надзвичайно економний.

У червні Persil представив новий суперконцентрований засіб ActicPower. Наявна універсальна версія ActicPower і версія для кольорових речей, які забезпечують яскраві кольори та сяючу чистоту вже при температурі 15° C. Зручна пляшка об’ємом 750 мл настільки ж економна, як і попередні гелі, оскільки ActicPower дуже концентрований, і менше ніж півковпачка достатньо для досягнення звичного ефекту прання.

2010 - Гігієнічна чистота за температури 15° C!

З 2010 року гігієнічної чистоти для безмежно доброго самопочуття можна досягти вже за температури 15° C. Про це подбає Persil Hygiene Spüler. Він знищує до 99,99% бактерій і мікробів* за температури від 15° C та одночасно дбає про шкіру, кольори й волокна тканини. Засіб Hygiene Spüler підходить для всіх програм прання та всіх тканин. Використовуйте біоциди безпечно. Перед використанням завжди читайте етикетку та інформацію про продукт.

* Особливі бактерії, гриби та віруси, наприклад вірус грипу

2011 - Тільки чиста білизна може сяяти.

Тому з лютого 2011 року існує новий Persil з новою формулою яскравості. Він видаляє навіть найменші часточки вапна і бруду та повертає білизні блиск. Так речі не тільки довше зберігають красу, але й сяють, як у перший день. А етикетки відтепер також сяють завдяки новому неперевершено яскравому дизайну.