Історія розвитку бренду Persil
З 1907
У 1907 році хіміки компанії Henkel зробили революцію в пранні. Вони поєднали силікат натрію з перборатом натрію, який під час кип’ятіння білизни вивільняє дрібні часточки кисню. На відміну від хлору, який використовували до цього, цей засіб не тільки мав ефект надзвичайно ніжного до тканини відбілювання без запаху. Він також усунув необхідність у терті, вертінні та шкрябанні білизни домогосподарками, що забирало багато зусиль і часу. Створено перший пральний засіб активної дії: Persil. Перше рекламне оголошення було надруковане 6 червня 1907 року в дюссельдорфській газеті. Тоді Persil з’явився в роздрібному продажу, упакований у коробки з тонкого картону з друкованою паперовою обгорткою, які виготовляли й наповнювали вручну.
Усі знають панянку, одягнену повністю в біле, з пачкою Persil у лівій руці. Вона виникла в студії берлінського художника Курта Хайлігенштедта (Kurt Heiligenstaedt), відомого карикатуриста. У 1922 році його запросили створити плакат для Persil. Пані в білому є не просто витвором його фантазії: це 18-річна подруга художника. Разом із нею Хайлігенштедт придбав білу сукню в модному магазині на Александерплаці та попросив її позувати з флорентійським капелюшком і пачкою порошку. З того часу результат цієї роботи прикрашає металеві рекламні щити, плакати, фронтони будинків і вуличні годинники. Упродовж багатьох десятиліть Пані в білому змінюється разом із модою, але лишається центральним образом реклами Persil.
Здається, саме цього всі чекали: варто було Persil знов з’явитися в магазинах після закінчення Другої світової війни, як 75 відсотків продукції було швидко розпродано. Для багатьох Persil означав повернення до нормального життя, до миру. Величезний банер над мостом через Рейн оголосив: «Persil знов надходить із Дюссельдорфа». Назву товару знов нагадують неонові вивіски, прапорці та плакати в усій Німеччині. Формула засобу для прання змінилася лише трохи: були додані оптичні відбілювачі, які мали надати білизні ще чистішого білого кольору.
Перший синтетичний засіб для прання підвищеної інтенсивності також створений компанією Henkel. Відповідно до року його випуску цей засіб названий Persil 59. Новими інгредієнтами найкращого Persil за всю попередню історію стали синтетичні аніонні поверхнево-активні речовини, підсилювач піноутворення та свіжий аромат. Принаймні саме таку обіцянку давала споживачам реклама в ході широкої кампанії в друкованих засобах, на радіо й телебаченні. Уперше за презентацію бренда відповідало професійне рекламне агентство. На додаток до формули було також значно змінено упаковку Persil.
У 1970 році вперше з приголомшливим успіхом проведена рекламна кампанія «Наш найкращий засіб». З того часу неможливо уявити собі рекламу Persil без червоної стрічки, яка тепер регулярно прикрашає найкращий Persil своєї епохи. Persil 70 зі зміненим дизайном упаковки з’явився в магазинах не тільки Німеччини, але й майже всієї Європи.
У 1980-х роках захист навколишнього середовища стає все актуальнішим питанням. У компанії Henkel ця справа має довгу історію: вже на початку 1950-х років були зроблені спроби дослідити біологічну розкладність поверхнево-активних речовин. У 1966 році народився дослідницький проект «Заміна фосфатів». Причиною було те, що як поверхнево-активні речовини, які вивільняють бруд із білизни, так і фосфати, які пом’якшують воду, забруднюють водойми. Науковці успішно розробляють поверхнево-активні речовини, які мають усе кращу біорозкладність. А для фосфатів науковці навіть знайшли замінник: Zeolith A (Sasil®). Патент зареєстрований у 1973 році.
Спеціально для людей, які мають чутливу шкіру або страждають від алергії, компанія Henkel у співробітництві з Німецькою асоціацією спеціалістів з алергії та астми (Deutscher Allergie- und Asthmabund e.V.) розробили засіб, який на додаток до звичної ефективності прання забезпечує дуже дбайливе ставлення до шкіри: Persil Sensitive.
Цього року Persil розробив новий засіб Persil Color, який уже за температури 40° C ефективно видаляє стійкі плями та водночас дбає про волокна, форму й колір ваших речей.
Persil представляє поєднання чистоти, що сягає найглибших волокон, й особливого аромату та м’якості Silan — для унікального доброго самопочуття у свіжому одязі. Інноваційна версія Persil з «дотиком Silan» доповнює асортимент засобів для прання № 1 у Німеччині та забезпечує нове відчуття чистоти, м’якості та свіжості.
Persil Coldzyme відповідає найвищим вимогам до якості, які можна поставити засобу для прання. Він забезпечує сяючу чистоту та зберігає яскраві кольори вашого одягу навіть за дуже низьких температурах завдяки своїй формулі ефективного прання в холодній воді. До того ж ви заощаджуєте енергію та цим захищаєте навколишнє середовище.
Це найсучасніший винахід німецьких експертів дослідницької лабораторії Henkel в Дюссельдорфі. Persil діє комплексно, на всі 360* забезпечує неперевершений результат у пранні:
- Потужна сила проти плям
- Яскрава білизна та насичений колір
- Тривала свіжість
- Лагідність до тканин
З квітня 2018 року A.I.S.E. (Міжнародна асоціація виробників миючих засобів) встановлює новий стандарт дозування рідких засобів для прання: не більше 55 мл на 1 прання. Henkel йде на крок попереду і створює ще більш концентрований Persil гель - вдосконалюючи формулу, знижує дозування до 50 мл.
Головна причина зменшення дозування - зниження впливу на навколишнє середовище. Якщо ми будемо продовжувати використовувати природні ресурси, як раніше, то до 2050 року 9 млрд людей знадобиться 5 планет. Тому компанія Henkel з року в рік удосконалює свої технології, щоб виробляти продукт високої якості і в той же час знижувати вплив виробництва на навколишнє середовище.
Для виробництва нових гелів Persil тепер використовується менше води, пластика і енергії. Це дозволить за рік зекономити на виробництві 120 млн літрів води (цього вистачить на 50 олімпійських басейнів) і 3,5 млн кг пластика (це 233 333 великі дитячі гірки).
Гелі Persil - це, як завжди, високий німецький стандарт якості. До складу гелів входить сильний комплекс ензимів, який ефективний на різних видах забруднень навіть у холодній воді. Тому в меншій пляшці тепер ще більше сили.